Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

AKGÜN Elektronik Belge Yönetim Sistemi
AKGÜN Elektronik Belge Yönetim Sistemi

Elektronik Belge Yönetim Sistemi belgelerin belli sistematiğe göre yönetilmesi ve arşivlenmesi konularını kapsamaktadır.

  • Tozlu Raflar Tarih Oluyor Tüm Kontrol Sizde

Gerek firmaların kalite politikaları ve hedefleri, gerekse kompleks teknik belgeler, firma içerisinde oldukça yoğun bir kağıt ve doküman trafiği yaratmaktadır. Bu yoğun trafiğin içerisinde, belgenin içeriği, geçerliliği, revizyonu ile ilgili güncel durum gözden kaçmakta ve hatalara yol açmaktadır.
Bu tür hataları ortadan kaldırmak amacı ile geliştirilen EDYS sistemi, bütün belge, doküman ve arşiv yönetimini dijital ortama taşıyarak belge erişilebilirliğini güvence altına almanızı sağlamaktadır. EDYS ile gerek kurum içi birimlerimiz arası yazışmalarımızın gerekse diğer kamu kurum ve kuruluşları ile olan yazışmalarımızın dijital ortamda yapılmasını sağlayarak;

  • Yazışmaların standartlaşması,
  • Yazışmaların sevk, paraf ve onay sürelerinin kısaltılması,
  • Harcanan emek, zaman ve kırtasiye maliyetlerinden tasarruf edilmesi,
  • Yazışmaların sağlıklı bir şekilde arşivlenmesi,
  • Kalite süreçlerinin yönetilmesi,

hedeflenmektedir.

1

Amaç

  • Her türlü belgenin/dokümanın belli sistematiğe (TSE 13298) göre yönetilmesi,
  • Dinamik dijital arşivleme ve istenilen dokümana etkin erişimin sağlanması,
  • Kağıt ve zaman kayıplarını engelleme,
  • Uzun vadede yüksek maddi kazanç,
  • İnsan ve ortam yoksunluğundan kaynaklı, güvenlik ve muhafaza sorunlarının giderilmesi,
  • İzlenebilir, şeffaf ve demokratik iş yönetimi,
  • Arşiv için büyüyen fiziksel mekân ihtiyaçlarının ortadan kaldırılması. Kısa vadede yüksek maddi tasarruf,
  • Kurumsal hafızanın oluşturulması,
  • E-imza ve mobil imza teknolojileri ile modern yönetim anlayışının benimsenmesi,
  • Belgenin dolaşımı anında durum takibi.

2

AKGÜN EBYS Özellikleri

  • Dijital arşiv ve dosya tasnif planı yönetimi,
  • Organizasyon yapısı ve kullanıcı yönetimi,
  • E-imza, paraf ve zaman damgası desteği,
  • Mobil uygulama,
  • Grafiksel ve detaylı raporlama,
  • Saklama planı yönetimi,
  • Elektronik belge kayıt işlemleri,
  • Gelişmiş havale seçenekleri,
  • Erişim kontrolü ve güvenlik,
  • Üstün yetenekli arama motoru,
  • İş akışı tasarımı ve yönetimi,
  • E-posta entegrasyonu,
  • Ayrık imza teknolojisi,
  • Dâhili, zengin metin editörü,
  • Bilinen dosya formatlarında, gelişmiş görüntüleme aracı,
  • Uyarı sistemi,
  • Vekalet sistemi,
  • Ajanda modülü,
  • 128 bit dosya şifreleme,
  • Organizasyon adaptasyonu,
  • Kayıtlı elektronik posta (KEP) entegrasyonu,
  • Devlet teşkilatı merkezi veritabanı entegrasyonu,
  • E-yazışma teknik rehberi (EYP) uyumluluğu.

3

AKGÜN EBYS Faydaları

  • Tanımlı iş akışı yolları ile belgeleri zamanında doğru kişiye ve en kısa yoldan ulaştırabilir,
  • Birimlerde 7 gün 24 saat evrak alıp gönderebilir,
  • Belgelerin dolaşımı esnasında durumları takip edilebilir,
  • Belgeler hızlı bir biçimde dosyalanarak arşivlenebilir,
  • Yetki seviyelerine göre çeşitli arama kriterleri ile belgelere tek tuşla ulaşılabilir,
  • Aynı belgeye birden fazla noktadan aynı anda erişim imkânı sağlar,
  • Belgelerin dağıtım ve dolaşımındaki paraflama süreci ve sırasını tanımlayabilir,
  • Belgelerin birden fazla noktaya (örneğin tüm illere) aynı anda tek tuşla dağıtımı yapılabilir,
  • İzne çıktığımızda veya birimimizde gece nöbet sistemi mevcutsa, görevleri yürütecek birine vekâlet verilebilir,
  • Bekleyen ve işlem yapılan evraklar kontrol edilerek personelin performansı değerlendirilebilir,
  • Belgelere erişim ve erişilmezlik güvenliğini sağlar,
  • İlerleyen dönemlerde dijital imzanın hayata geçirilmesi ile yazışma ve belge paylaşımının bilgisayar ortamında resmi olarak yapılabilmesi ve kağıtsız ofise geçiş sağlanabilir,
  • E-imza ve mobil imza ile birlikte sadece kurum içi değil kurumlar arası yazışmaların dijital ortamında yapılabilmesi sağlanır.
  • Mobil uygulama ve mobil imza ile mobil cihazlardan işlemler yapılabilmesi sağlanır.
  • Dijital arşiv modülü sayesinde fiziksel arşivin dijital ortama aktarılması sağlanabilir.
  • Kalite dokümanlarının elektronik ortamda yönetilmesi sağlanır.

AKGÜN YAZILIM PAZARLAMA VE TİCARET LTD.ŞTİ.

Bu ürün/hizmet ile ilgili bağlantıyı görmek için Akıllı KOBİ'ye üye olabilirsiniz veya üye girişi yapabilirsiniz.

Diğer Genel Yardımcı Yazılımlar Çözümleri

Akıllı Kobi

Diğer Bilgi ve İletişim Çözümleri

Akıllı Kobi