Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

AKGÜN Elektronik Doküman Yönetim Sistemi
AKGÜN Elektronik Doküman Yönetim Sistemi

EDYS bilgi ve belge varlıklarının oluşturulması, yönetilmesi, indekslenmesi, arşivlenmesi ve erişim sağlanmasından elden çıkarılmasına kadar bilgi ve belge yönetimi yaşam döngüsünün tamamı için ve evrakla veya elle yürütülen tüm süreçlerin otomasyonu ve iyileştirilmesi için kapsamlı, modüler çözümler sunar.

  • Erişim Kolaylığı Bizden, Tercih Sizden

Kağıt üzerinde klasik usuller ile bilgiye erişim, kurumlar için hem çok pahalı hem de aranan bilgiye ve belgeye zamanında ulaşamamak maddi, manevi ve prestij kayıplarına sebebiyet verebilmektedir. Günümüz rekabetçi ortamında bilgiye erişim hayati bir önem taşımaktadır. 

EDYS, gelen giden evrakları, dokümanları, faksları, kayıtlı elektronik postaları (KEP), elektronik yazışma paketlerini (EYP), dilekçeleri ve kurumsal formları elektronik ortamda takip edip, üretip, gönderip, yönetebilir. Bilgi ve belgelere erişim hem çok daha kolay, hem de çok daha hızlı olmakta, böylelikle, kurumların verimliliğini ve karar verme süreçlerini hızlandırmaktadır.

1

Avantajları

Yapılan bir araştırmaya göre bir ofisteki dokümanların ortalama %7,5'i kaybolmakta, %3'üne ise yanlış dosyalamadan ötürü ulaşılamamaktadır. Diğer bir araştırmaya göre bir ofis çalışanı, evraklar ile ilgili harcadığı vaktin %50'sini aramaya ve bulmaya, %5-%15'ini ise bu dokümanı okumaya ayırmaktadır.

EDYS ile evrak, doküman ve formlar elektronik olarak saklandığı için ihtiyaç olduğu her an, her yerden erişimi çok kolay ve hızlı şekildedir. Sistem üzerinde evrak, form ve dokümanlar silinmediği için kaybolma riski bulunmamaktadır.

EDYS mobil uygulaması(Android, ios) ile ofis yada herhangi bir ortama bağımlı olmadan havale, imza, paraf, onay, koordine vs. işlemleri yapılabilmektedir.

Evrak, doküman ve formların dolaşımı ve onay aşamaları elektronik olarak gerçekleştiği için onay alınması, dağıtımı ve teslimatı için zaman ve iş gücü tasarrufu sağlanmaktadır.
EDYS üzerinde geliştirilmiş Türkçe destekli OCR motoru bulunmaktadır. Sistemde sisteme kazandırılan dokümanların içerisinde yer alan metinlere göre indeksleme yapılabilmektedir. Bu sayede binlerce sayfa içerisinden aranan belgeye kolayca ulaşılabilmektedir. Doküman tanımlarının standartlaştırılması, erişilebilirliğin hızlandırılması sağlanmaktadır.
Kurum içi-dışı, gelen, giden evrak yazışmaları, dokümanlar ve formlar elektronik ortamda yürütülmektedir.

Bu sayede kağıt/toner tüketiminin önüne geçilmektedir. Aynı zamanda evrak ve formların elektronik kopyaları alınabildiği için fiziksel olarak kopyalanarak, çoğaltılmasının önüne geçilerek, tasarruf sağlanmaktadır.

Arşiv modülü ile geçmişe dönük fiziksel evrakların dijitalleştirilmesi ve otomasyona dâhil edilmesini sağlar.AKGÜN Doküman Yönetim Sistemi, Resmî Yazışmalarda Uygulanacak Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik’e uyumlu olarak çalışmaktadır. Bu sayede resmi yazışma kurallarını bilmeyen kullanıcılarımız da sistemimiz sayesinde uygun biçimde yazılar oluşturabilmekte ve tüm birimler arasında yazışma standardı korunmaktadır.

EDYS’nin web temelli alt yapısı sayesinde kurum içi-dışı internet bulunan her yerden pc, laptop, telefon ve tablet gibi mobil cihazlardan 7/24 sisteme erişim mümkündür. Bu sayede kurum içi önemli evrak ve formların onayı ve takibi dünyanın her yerinden sağlanarak iş sürekliliği sağlanabilmektedir.

EDYS ile birlikte evrakların kaybolması, yıpranması, ulaşılamaz hale gelmesi gibi sorunlar oluşmaz.

2

Farkımız

  • Sınıf ve ağaç yapısı sayesinde düzenli ve hızlı arşivleme,
  • Kullanıcı dostu yönetilebilir ve kolay öğrenilebilir,
  • İki yönlü entegrasyon imkanı,
  • Devlet teşkilatı merkezi veritabanı entegrasyonu,
  • Mobil uygulama
  • Doküman yönetim sistemi modülü,
  • Dijital arşiv modülü,
  • Rol tanımları ile kullanıcıların yetkilerinin sınıflandırılabilmesi,
  • Sınıflara yetki tanımlayabilme özelliği sayesinde evrak ve doküman erişiminin güvence altına alınması,
  • İş akışı tanımlamaları sayesinde onay, bilgi, çalışma ve kontrol amaçlı doküman dolaşımını yaratabilmesi,
  • Revizyon geçerlilik ve iptal tarihleri tanımları sayesinde izlenebilirlik ve güvenilirlik sağlanması,
  • Dokümanların dijital ortamda kontrollü bir şekilde dağıtım ve takibinin yapılabilmesi,
  • Toplu olarak doküman download/upload,

AKGÜN YAZILIM PAZARLAMA VE TİCARET LTD.ŞTİ.

Bu ürün/hizmet ile ilgili bağlantıyı görmek için Akıllı KOBİ'ye üye olabilirsiniz veya üye girişi yapabilirsiniz.

Diğer Genel Yardımcı Yazılımlar Çözümleri

Akıllı Kobi

Diğer Bilgi ve İletişim Çözümleri

Akıllı Kobi