Sonuç bulunamadı.
Lütfen farklı bir arama ile tekrar deneyiniz.
İlgili Sonuçlar
-
Dijital Çözümler
Sektörleri Keşfet
- • Bilgi ve İletişim
- • Danışmanlık
- • Diğer Hizmet Sektörü
- • Eğitim
- • Enerji (Elektrik ve Gaz)
- • Entegratör
- • Finans ve Sigorta Hizmetleri
- • İmalat Sanayi
- • İnşaat
- • Konaklama ve Turizm
- • Kültür, Sanat, Eğlence, Dinlence ve Spor Faaliyetleri
- • Madencilik
- • Otomotiv ve Bakım Onarım
- • Restoran ve Yiyecek Hizmeti Faaliyetleri
- • Sağlık
- • Tarım ve Hayvancılık
- • Toptan ve Perakende Ticaret
- • Ulaştırma ve Depolama
- • Diğer
Tüm Sektörleri Gör
İncelemek için tıklayınız - Bilgi Bankası
- KOBİ Akademi
- Ödemeler Dünyası
Size Uygun Dijital Çözümler
Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!
Eclit Yardım Masası
Şirketlerde birçok rutin iş bilgisayarlar üzerinden ya da teknolojik bir altyapı sayesinde ilerler. Hammadde siparişi için elektronik posta gönderimi, fatura kesmek için muhasebe programı kullanımı veya internet bankacılığı üzerinden yapılan bir havale bunun örnekleri. Bu işleri yaparken kullandığınız bilgisayarda bir problem ile karşılaştığınızı düşünün. Kritik bir siparişin onayının veya ödemesinin aksaması, müşterilere fatura kesilememesi ya da önemli bir online toplantı esnasında ekranların donması büyük sorunlar yaratabilir. Firmalar günlük işlemlerinin aksamaması, bilgi teknolojileri altyapılarının kontrolü ve yaşanılan problemlere hızlı müdahale için bilgi işlem departmanlarında bir yardım masası çalışanına ihtiyaç duyarlar. Bu ihtiyaç için tam zamanlı bir veya birkaç IT uzmanına görev vermek, çalışan sayısı arttıkça destek ihtiyacı da bir o kadar artan belirli büyüklükteki firmalar açısından mantıklıdır. Ancak küçük ve orta ölçekteki firmalarda bu ihtiyaç daha seyrek olduğundan, sadece yardım masası faaliyetleriyle görevli ayrı bir personele kaynak ayırmak ekonomik açıdan ve bu personeli eğiterek bilgisini güncel tutmak teknik açıdan imkânsız olabilir. Bu gibi durumlarda, yardım masası desteğini işin uzmanı bir şirketten almak her açıdan daha yüksek sonuç verir. Yardım masası ihtiyaçları için dış kaynak kullanımı, şirketteki IT personelinin, mevcut operasyonları iyileştirecek analiz ve süreç geliştirmeleri yaparak daha yüksek katma değer sunmasına da imkân tanır. Eclit olarak 100’den fazla yetkin teknik çalışanımız ve son kullanıcı bilgisayarlarındaki takip yazılımlarımız sayesinde problemleri oluşmadan tespit edip çözmek için yardım masası desteği veriyoruz. Verdiğimiz uzman destek sayesinde, IT hizmet seviyenizi büyük firmalar seviyesine çıkartıyor ve rekabet gücünüzü artırıyoruz.
Ürünün Kategorileri
Eclit Bilişim Hizmetleri A.Ş.