Sonuç bulunamadı.
Lütfen farklı bir arama ile tekrar deneyiniz.
İlgili Sonuçlar
-
Dijital Çözümler
Sektörleri Keşfet
- • Bilgi ve İletişim
- • Danışmanlık
- • Diğer Hizmet Sektörü
- • Eğitim
- • Enerji (Elektrik ve Gaz)
- • Entegratör
- • Finans ve Sigorta Hizmetleri
- • İmalat Sanayi
- • İnşaat
- • Konaklama ve Turizm
- • Kültür, Sanat, Eğlence, Dinlence ve Spor Faaliyetleri
- • Madencilik
- • Otomotiv ve Bakım Onarım
- • Restoran ve Yiyecek Hizmeti Faaliyetleri
- • Sağlık
- • Tarım ve Hayvancılık
- • Toptan ve Perakende Ticaret
- • Ulaştırma ve Depolama
- • Diğer
Tüm Sektörleri Gör
İncelemek için tıklayınız - Bilgi Bankası
- KOBİ Akademi
- Ödemeler Dünyası
Size Uygun Dijital Çözümler
Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!
Infoset CRM & Satış Yönetimi
Müşterilerinizi, satış süreçlerinizi ve görevlerinizi tek bir yerden yönetin. Bütünleşik e-posta ve çağrı merkezi, otomasyonlar, canlı destek ve chatbotlar ile daha hızlı müşteri kazanın. Tüm aktiviteleri takip edin ve raporlayın. Sürükle-ve-bırak ekran ile satış süreçlerinizi kolayca yönetin. Bir bakışta kiminle iletişim kurmanız gerektiğini ve potansiyel müşterilerle hangi aşamada olduğunuzu görün. Satış ekibinizin tüm üyelerini her şeyden haberdar edin. Bir müşterinin arama geçmişine, sohbet mesajlarına, dosyalarına ve herhangi bir olayına tek bir sayfadan kronolojik olarak erişin. Asla hiçbir bilgiyi kaybetmeyin. Web sitenizden potansiyel müşterileri yakalayın.Infoset canlı destek yazılımını tamamen kişiselleştirin ve istediğiniz web sitesine kolayca yerleştirin. Otomatik sohbet tetikleyicileri ve sohbet robotları (chatbot) ile destek ve satışı otomatikleştirin. Ziyaretçilerinizi potansiyel müşterilere, müşterilerinizi mutlu kullanıcılara dönüştürün. Satış ekibinizin performansını, yapılan çağrıları ve ses kayıtlarını, giden gelen e-postaları, canlı sohbetleri ve daha fazlasını kolaylıkla raporlayın. Müşteri yolculuğundaki her noktayı takip edin ve bunu anlamlı raporlarla geliştirin.
Ürünün Kategorileri
İnfoset Teknoloji A.Ş.