Size Uygun Dijital Çözümler
Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!
İş Akış Yönetimi Çözümleri
KOBİ'lerin farklı noktalarında yürütülen süreçlerin kontrol altında tutulması, iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor. Logo Flow çözümüyle iş süreçlerinin oluşturulması, takip edilmesi ve sonuçlandırılması tamamen dijital ortamda gerçekleştiriliyor. Böylece iş akışları daha verimli ve sorunsuz gerçekleşiyor; işletme genelinde standardizasyon artıyor, maliyetler ve kayıplar azalıyor.
- Otomatik süreç başlatma
- Sürükle-bırak iş akışı ve form tasarımı
- Yetkilendirme ve yetki devretme
- Zaman aşımı kontrolü ve anlık bilgilendirme
Her ölçekten işletmenin farklı noktalarında pek çok farklı iş süreci yürütülüyor. Bu süreçlerin kişilerden bağımsız olarak, doğru ve verimli şekilde sürdürülmesi ve kontrol altında tutulması ise iş verimliliğine önemli katkıda bulunuyor. İş süreçlerinin oluşturulmasını, takip edilmesini ve sonuçlandırılmasını tamamen dijital ortama taşıyan Logo Flow, iş akışlarının daha verimli ve sorunsuz gerçekleşmesini sağlarken; işletme genelinde standardizasyonu artırıyor, maliyetleri ve kayıpları azaltıyor. Kullanıcı dostu tasarımıyla Logo Flow; işlerinizi hızlı, düzenli, kolay ve verimli şekilde yönetebilmenizi kolaylaştırıyor. |
Mobil ve e-imza entegrasyonu
Logo Flow çözümünün e-imza ile entegrasyonu sayesinde süreç üzerindeki onay adımlarının elektronik olarak imzalanmasını ve planlanan imzaların dijital ortamda toplanmasını sağlar. Logo Flow üzerinden ,imza görevi atandığında veya imzalama işlemi tamamlandığında ilgili kişilere uyarı e-postaları gönderip belgenin onay süreci hakkında otomatik bilgilendirmeler yapar ve bu belgelere sadece yetkisi olan kullanıcıların erişip, paylaşabilmeleri sağlanır.
Mail dinleme özelliği
Mail üzerinden akış başlatma özelliği sayesinde belirlenen zaman aralığında ilgili mail sunucusu ve adresi kontrol edilerek yeni bir mail geldiğinde otomatik olarak Logo Flow’ da istenen akış başlatılabiliyor. Böylece işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini, zaman ve iş gücü tasarrufu elde edilmesi sağlanıyor.
Özelleştirilmiş raporlar
Logo Flow üzerinde hazırlanan özel iş akış raporları sayesinde işletmedeki tüm iş akışlarının tarihçesi ve mevcut durumu her zaman kontrol altında oluyor.
Doküman yönetimi entegrasyonu
Logo Flow & DocPlace doküman yönetimi sistemi entegrasyonu sayesinde kullanıcılar süreç işletilirken eklenen belgeleri otomatik olarak kolayca sisteme aktarabilirler. Böylece kurumsal hafızanız süreçlere bağlı olarak kendiliğinden oluşur. Zaman ve emekten tasarruf sağlarken aynı zamanda veri bütünlüğü ve doğruluğu da korunmuş olur.
e-Logo entegrasyonu
Logo Flow'un eLogo entegrasyonu ile birlikte e- Fatura, e-Arşiv gibi belgelere kolayca ulaşabilir, onay gerçektiren işlemler hızlıca gerçekleştirebilir.
Ürünün Kategorileri
Logo Yazılım