Sonuç bulunamadı.
Lütfen farklı bir arama ile tekrar deneyiniz.
İlgili Sonuçlar
-
Dijital Çözümler
Sektörleri Keşfet
- • Bilgi ve İletişim
- • Danışmanlık
- • Diğer Hizmet Sektörü
- • Eğitim
- • Enerji (Elektrik ve Gaz)
- • Entegratör
- • Finans ve Sigorta Hizmetleri
- • İmalat Sanayi
- • İnşaat
- • Konaklama ve Turizm
- • Kültür, Sanat, Eğlence, Dinlence ve Spor Faaliyetleri
- • Madencilik
- • Otomotiv ve Bakım Onarım
- • Restoran ve Yiyecek Hizmeti Faaliyetleri
- • Sağlık
- • Tarım ve Hayvancılık
- • Toptan ve Perakende Ticaret
- • Ulaştırma ve Depolama
- • Diğer
Tüm Sektörleri Gör
İncelemek için tıklayınız - Bilgi Bankası
- KOBİ Akademi
- Ödemeler Dünyası
İşinizin Dijital Dönüşümü
Akıllı teknolojiler, mobil cihazlar ve 7/24 bağlantı ile desteklenen tüketicilerin göz atma, alışveriş yapma ve ödeme şekli dijitalleşiyor. İnternet öncesi dönemde dünya daha küçük, daha yavaş ve daha mağaza tabanlı görünüyordu.
Akıllı teknolojiler, mobil cihazlar ve 7/24 bağlantı ile desteklenen tüketicilerin göz atma, alışveriş yapma ve ödeme şekli dijitalleşiyor. İnternet öncesi dönemde dünya daha küçük, daha yavaş ve daha mağaza tabanlı görünüyordu. Dot.com patlamasından yirmi yıl sonra, her şey değişti.
Araştırma şirketi Forrester'a göre, Batı Avrupa'daki perakende alışveriş yapanlar 2017'de online ortamlarda yaklaşık 225 milyar sterlin harcadı. Bir satış kanalı olarak internet, perakende satışların yaklaşık yüzde onunu oluşturuyordu.
Dijital Dönüşüm Neden Olur?
Bu değişim, teknolojinin gelişimi ve değişen müşteri beklentilerinin birleşimiyle ortaya çıktı.
Yapılan araştırmalara göre birkaç yıl önceyle kıyaslandığında Avrupalılar mobil cihazlarıyla 3 kat fazla alışveriş yapıyor. Bu sadece mobil telefonların gelişmesi ile ilgili değil aynı zamanda müşterilerin değişmesi ile de ilgili bir durum.
Bu nedenler orta ve küçük işletmeler (KOBİ’ler) için, mobil cihazlar için optimize edilmiş işlemsel web sitelerine sahip olmak bir zorunluluktur. Bu durum dijital ticaretten payınızı almanızı sağlar.
Her zaman, her yerde, herhangi bir kanal veya cihaz
Tüketiciler günümüzde her zaman, her yerde, herhangi bir kanalı veya cihazı kullanarak internet üzerinden alışveriş yapabilmeyi bekler. Bu nedenle onlara kanallar içerisinde ve arasında harika bir deneyim sunmak kaçınılmaz hale gelmiştir. Tüketicilerin talepleri de değişkenlik göstermektedir. Tüketicilerin bir kısmı ürünleri online satın alıp mağazadan teslim almak isterken, bir kısmı da mağazada sipariş verip ürünün evine, ofisine ya da belirli bir yere gönderilmesini istiyor. Bazı tüketiciler de mağazada satın alma yaptıktan sonra ürünün dilediği zamanda gönderilmesini talep ediyor.
Müşterilerin deneyimleri giderek daha dijital hele geliyor. Bu çerçevede işletmelerin dijitalleşmeleri gereklidir. Küçük işletmeler büyük işletmelere kıyasla çok daha iyi bir konuma gelebilirler. Bunun nedeni sadece hızlı reaksiyon gösterebilmeleri değil aynı zamanda büyük bir mağazaya sahip olmanın dijital alanda hiçbir avantajının olmamasıdır.
Burada paylaştığımız makaleler size dijital varlığınızı oluşturma konusunda pek çok önemli noktada yardımcı olacaktır. Dilerseniz çevrimiçi satış yapma, çevrimiçi pazarlama yapmak, yeni müşteriler bulma ve işinizi internet üzerinden yönetmek konusunda size yardımcı olacak makalelerimizi de okuyabilirsiniz.