Sonuç bulunamadı.
Lütfen farklı bir arama ile tekrar deneyiniz.
İlgili Sonuçlar
-
Dijital Çözümler
Sektörleri Keşfet
- • Bilgi ve İletişim
- • Danışmanlık
- • Diğer Hizmet Sektörü
- • Eğitim
- • Enerji (Elektrik ve Gaz)
- • Entegratör
- • Finans ve Sigorta Hizmetleri
- • İmalat Sanayi
- • İnşaat
- • Konaklama ve Turizm
- • Kültür, Sanat, Eğlence, Dinlence ve Spor Faaliyetleri
- • Madencilik
- • Otomotiv ve Bakım Onarım
- • Restoran ve Yiyecek Hizmeti Faaliyetleri
- • Sağlık
- • Tarım ve Hayvancılık
- • Toptan ve Perakende Ticaret
- • Ulaştırma ve Depolama
- • Diğer
Tüm Sektörleri Gör
İncelemek için tıklayınız - Bilgi Bankası
- KOBİ Akademi
- Ödemeler Dünyası
Size Uygun Dijital Çözümler
Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!
Kobikit - Kobi'nin Dijital Ofisi
İş birliğine dayalı (Collaborative) kodsuz (no-code) iş yönetim platformu. KOBİ'inin ihtiyaç duyacağı tüm çözümleri (iş akışı, mesajlaşma, kontak yönetimi, görev yönetimi vb..) tek çatı altında bütünleşik sunan bir platform üzerinde, her ofis çalışanına, teknik bilgiye ihtiyaç duymadan sürükle bırak şeklinde kendi uygulamasını geliştirebilme imkanını sunmaktadır. Hazır olarak 400+ uygulama ile gelmektedir. Proje yönetiminden, CRM'e, satış yönetiminden görev yönetimine her ihtiyacı karşılayabilecek esnek düşük maliyetli bir çözüm olma iddiasındadır.
- iş birliği (collaboration)
- kodsuz uygulama geliştirme (no code apps)
- KOBİ dijital iş yönetimi uygulamaları (crm, proje yönetimi, stok yönetimi, insan kaynakları, görev yönetimi)
- dijital ofis
- iş birliği platformu: Tüm çalışanlar, müşteriler ve iş partnerlerinin birlikte çalışabileceği bir alt yapı
- Kodsuz uygulama platformu: Her çalışan , teknik bilgiye ihtiyaç duymadan kendi uygulamasını yaratabilir veya ücretsiz uygulama mağazasından 400+ uygulamayı direk kullanabilir. CRM, proje yönetimi, görev yönetimi, stok yönetimi, insan kaynakları vb.
- Görev yönetimi
- İş akışı uygulaması
- Mesajlaşma
- Kontak yönetimi
- Takvim yönetimi
1
Ana Özellik Listesi:
- iş birliği platformu: Tüm çalışanlar, müşteriler ve iş partnerlerinin birlikte çalışabileceği bir alt yapı
- Kodsuz uygulama platformu: Her çalışan , teknik bilgiye ihtiyaç duymadan kendi uygulamasını yaratabilir veya ücretsiz uygulama mağazasından 400+ uygulamayı direk kullanabilir. CRM, proje yönetimi, görev yönetimi, stok yönetimi, insan kaynakları vb.
- Görev yönetimi
- İş akışı uygulaması
- Mesajlaşma
- Kontak yönetimi
- Takvim yönetimi
Ürünün Kategorileri
Kobikit