Sonuç bulunamadı.
Lütfen farklı bir arama ile tekrar deneyiniz.
İlgili Sonuçlar
-
Dijital Çözümler
Sektörleri Keşfet
- • Bilgi ve İletişim
- • Danışmanlık
- • Diğer Hizmet Sektörü
- • Eğitim
- • Enerji (Elektrik ve Gaz)
- • Entegratör
- • Finans ve Sigorta Hizmetleri
- • İmalat Sanayi
- • İnşaat
- • Konaklama ve Turizm
- • Kültür, Sanat, Eğlence, Dinlence ve Spor Faaliyetleri
- • Madencilik
- • Otomotiv ve Bakım Onarım
- • Restoran ve Yiyecek Hizmeti Faaliyetleri
- • Sağlık
- • Tarım ve Hayvancılık
- • Toptan ve Perakende Ticaret
- • Ulaştırma ve Depolama
- • Diğer
Tüm Sektörleri Gör
İncelemek için tıklayınız - Bilgi Bankası
- KOBİ Akademi
- Ödemeler Dünyası
Size Uygun Dijital Çözümler
Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!
KOBİTrack - KOBİ’ler için Müşteri Memnuniyeti İzleme Sistemi
KOBİTrack, BAREM'in araştırma deneyimi ile dijital sistemleri birleştirdiği bir yazılım hizmetidir. KOBİTrack yazılımının temel amacı online bir platform ile pazar araştırma okur-yazarlığı limitli olan KOBİ'ler için müşteri memnuniyeti çalışmasının sunulmasıdır. Bu kapsamda, KOBİ'lerin hızlı bir şekilde abone olarak müşterilerine hazır bir yapıda müşteri memnuniyeti anketlerini online bir platformda iletmeleri, sonuçları anında görmeleri, düşük gelen sonuçları 'şikayet ve çözüm' kapsamında ele almalarını sağlayan bir portal aracılığıyla hizmet sunulur.
- Otomatik Excel Raporlaması, NACE Kodlarına göre Benchmarking, Hızlı Kurulum, Tekilleştirilmiş Veri Ambarı
KOBİTrack, BAREM'in araştırma deneyimi ile dijital sistemleri birleştirdiği bir yazılım hizmetidir. KOBİTrack yazılımının temel amacı online bir platform ile pazar araştırma okur-yazarlığı limitli olan KOBİ'ler için müşteri memnuniyeti çalışmasının sunulmasıdır. Bu kapsamda, KOBİ'lerin hızlı bir şekilde abone olarak müşterilerine hazır bir yapıda müşteri memnuniyeti anketlerini online bir platformda iletmeleri, sonuçları anında görmeleri, düşük gelen sonuçları 'şikayet ve çözüm' kapsamında ele almalarını sağlayan bir portal aracılığıyla hizmet sunulur. Böylece KOBİ'lerin ileri seviye müşteri memnuniyetini yakalamalarını sağlamayı amaçlamaktadır. Platformu kullanmak için herhangi bir uygulama indirme zorunluluğu bulunmamaktadır., internet tarayıcısı ile erişim sağlayarak işlemlerin gerçekleştirilebilmektedir.
KOBİTrack kullanımı, sürekli müşteri memnuniyetini izleyen ve şikayet yönetimini kayıt altına alarak takip edilebilmesine olanak sağlamaktadır. Böylece, Müşteri Memnuniyeti skorlarının takip edilmesi; KOBİ'lerin doğru yatırımları yapması ve iyileştirme alanları için hızlıca aksiyon alması mümkün olmaktadır.
KOBİTrack platformunda yer alan NACE koduna göre kıyaslama (benchmarking) veri tabanı ile firmalar sektörlerinde müşteri memnuniyeti kapsamında konumlarını görebilmektedirler.
Platformun sağlamış olduğu temel hizmetler:
1. Müşteri Memnuniyeti Anketi Modülü: Uzun dönemli anketler ve kısa nabız anketlerini bir yıl boyunca sınırsız sayıda yapmak mümkündür.
2. Şikayet Yönetim Sistemi
KOBİTrack, kuruluşa özel olarak tanımlanmış iki ayrı soru setiyle çalışır. Yüz yüze hizmet veren kurumlarda, 5 soruluk kısa bir versiyon; geniş kapsamlı hizmet veren kurumlar için pro versiyon kullanılır.
Platform, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti yönetim ilkelerini karşılamaktadır.
KOBİTrack, ileri istatistik analizleriyle oluşturulmuş skorlar ve EFQM Kriterleri ile standartlaştırılmış soru setleri ile otomatik Excel raporlaması yapmaktadır. Böylelikle KOBİ'lerin halihazırda kullandıkları manuel anket yöntemi ya da varsa CRM modüllerindeki anket işlemlerini sayısal ve günün gereklerine uygun hale getirilmesi sağlanmaktadır.
Ürünün Kategorileri
BAREM PAZAR ARAŞTIRMA VE DANIŞMANLIK LİMİTED ŞİRKETİ