Sonuç bulunamadı.
Lütfen farklı bir arama ile tekrar deneyiniz.
İlgili Sonuçlar
-
Dijital Çözümler
Sektörleri Keşfet
- • Bilgi ve İletişim
- • Danışmanlık
- • Diğer Hizmet Sektörü
- • Eğitim
- • Enerji (Elektrik ve Gaz)
- • Entegratör
- • Finans ve Sigorta Hizmetleri
- • İmalat Sanayi
- • İnşaat
- • Konaklama ve Turizm
- • Kültür, Sanat, Eğlence, Dinlence ve Spor Faaliyetleri
- • Madencilik
- • Otomotiv ve Bakım Onarım
- • Restoran ve Yiyecek Hizmeti Faaliyetleri
- • Sağlık
- • Tarım ve Hayvancılık
- • Toptan ve Perakende Ticaret
- • Ulaştırma ve Depolama
- • Diğer
Tüm Sektörleri Gör
İncelemek için tıklayınız - Bilgi Bankası
- KOBİ Akademi
- Ödemeler Dünyası
Size Uygun Dijital Çözümler
Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!
LORY (LuckyEye Online Randevu Yönetimi)
LORY (LuckyEye Online Randevu Yönetimi), Covid-19 ile değişen iş ve yaşam dinamiklerinin farkındalığı ile farklı sektörlerdeki danışanlara, her şartta uzaktan ve sürekli hizmet sunabilmek amacıyla hazırlanan bir dijital dönüşüm platformudur.
Danışmanlık Hizmetinde Yeni Dönem LuckyEye Online Randevu Yönetimi
LORY, danışanları ihtiyaç duydukları danışmanlık hizmetlerine çevrimiçi bir platform üzerinden randevu oluşturarak, çözüm uzmanları ile gerçekleştirilecek görüntülü veya telefon görüşmeleri ile en kısa sürede ulaştırıp, iş süreçlerini hızla optimize etmelerini sağlamaktadır.
LORY, içinde bulunduğumuz salgın döneminde uzaktan görüşme imkanları ile çözüm danışmanlarının verimliliğinin en üst düzeye çıkarılmasını amaçlar.
LORY Nasıl Çalışır?
Kurumunuzun ziyaretçilerinize sunabileceği yeni nesil bir etkileşim platformu olan LORY; kullanıcıları karşılar, onların lokasyon bilgilerini alır, ilgilendikleri konuyu öğrenir, belirtilen lokasyon ve konuda sorumlu olan ürün, satış ya da müşteri danışmanınızın takvimini otomatik olarak tarar ve uygun zamanlarını ziyaretçinizin önüne çıkartır, ziyaretçinin bilgilerini de aldıktan sonra hem ziyaretçiye hem de danışmanınıza ilgili online görüşme randevusu oluşturarak takvimine otomatik olarak ekler. Aynı zamanda ziyaretçinin bilgileri ile CRM sisteminizde otomatik bir fırsat oluşturarak, yapılan görüşmenin satış süreci içerisinde takip edilebilmesini sağlar. Bir yandan da danışmanlarınızın sadece mevcut kullandığı programlar arayüzleri (Microsoft Outlook, Microsoft Teams ve Microsoft Dynamics CRM) üzerinden tüm süreci yönetebilmelerini ve müşterileriniz ile etkin bir etkileşim içinde olmalarını sağlar.
LuckyEye Online Randevu Yönetimi
- Süreç optimizasyonu ve sürecin satışa dönüşüp dönüşmediği, hangi ürünlerin daha çok tercih edildiği, çözüm danışmanlarının etkinliği gibi birçok farklı konuda ölçülebilir fayda sağlar.
- Uçtan uca otomatik çalışan platform, müşterilerin 3 dakikadan kısa bir sürede ihtiyaç duyduğu konuda, alanında uzman çözüm danışmanları ile randevu planlamasına olanak tanıyarak, süreç ve zaman optimizasyonu sağlar.
- Kullanıcılar, platformdaki adımları takip ederek dakikalar içinde bir uzmanla randevulaşarak, belirlediği gün ve saatte görüntülü toplantı veya görüşme gerçekleştirir.
- Danışanlar, artan koronavirüs tehditi altında, ihtiyaç duydukları bilgi ve desteğe, güvenli ofis ve ev ortamında ulaşır.
Ürünün Kategorileri
LuckyEye Bilgisayar Tanıtım Hizmetleri Yayıncılık ve Ticaret A.Ş.