Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Yardım Masası Modülü
Yardım Masası Modülü

Yardım Masası Modülü ile tüm şikayet ve taleplerini kayıt altına alabilir, çözüme uzanan süreci uçtan uca takip edebilir, kök neden analizi ve raporlama yapabilirsiniz.

Şikayet ve Talepleri Kolayca Yönetin

  • Dinamik formlar ve konfigüratif akışlar ile kategori, hizmet tipleri, şikayet, lokasyon, kök neden gibi değer listelerini yönetebilir, talep detayına var ise dökümanlarınızı ekleyebilirsiniz.
  • Şikayet ve değerlendirme sürecinin hangi aşamalardan geçeceğini belirleyebilirsiniz.
  • Şikayet ve taleplerinizdeki tüm aksiyonları ve güncellemeleri tarihçe şeklinde görüntüleyebilirsiniz.
  • Mail to ticket özelliği ile gelen talepleri otomatik olarak talebe dönüştürerek belirlenen SLA süreleri içerisinde hızla yanıt vermenizi sağlar.

1

Esnek Fiyat Politikası

Çalışan sayınıza ve seçtiğiniz modüllere göre kişiselleştirilmiş teklif alın. Kullanmadığınız fonksiyonlar için para ödemeyin. Fiyatlandırma politikamız hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

www.ultia.com

2

Kolay Kurulum ve Kolay Kullanım

Kullanıcı dostu ara yüzü, kolay entegrasyon yapısı ve mobil uyumluluğu ile Ultia’yı hem bilgisayarınızdan hem de mobil uygulamasından kolayca kullanabilirsiniz.

ULTİA TEKNOLOJİ YAZILIM VE UYGULAMA GELİŞTİRME TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Bu ürün/hizmet ile ilgili bağlantıyı görmek için Akıllı KOBİ'ye üye olabilirsiniz veya üye girişi yapabilirsiniz.

Diğer Yazılım Geliştirme Çözümleri

Akıllı Kobi

Diğer Bilgi ve İletişim Çözümleri

Akıllı Kobi